Tercera activitat
He estat donant moltes voltes a aquesta activitat fins que l'he tingut clara del tot. L'he dividida en quatre parts, perquè en un primer moment vaig pensar només en fer les dues darreres parts, però em va semblar que podia "ferir sensibilitats" si no ho feia pas a pas. Amb aquesta variant, em sembla que l'activitat és més completa, s'entén millor la finalitat i potser el resultat és menys grotesc.
Tot i això, en alguns moments he tingut la sensació que estava fent més una activitat per a l'esplai que no per a l'escola, ja que els aspectes fonamentals que es treballen són els valors. Amb tot he posat un èmfasi especial quan he tocat aspectes relacionats amb la llengua.
Una de les dificultats que he tingut ha estat a l'hora de posar en solfa la part més teòrica. Per ajudar-me a l'hora dels objectius i continguts he fet un repàs al Currículum i m'ha ajudat, però no tant com jo hauria volgut. No hi ha cap apartat dedicat a les noves tecnologies i això ha fet sentir-me una mica perdut o insegur en alguns moments. Una altra de les dificultats ha estat a l'hora de proposar els criteris d'avaluació, és un aspecte que estem començant a treballar ara a Didàctica II, i no sé fins a quin punt ho plantejo prou bé. Malgrat tot, estic força satisfet del resultat final i tinc ganes de tornar a l'escola de pràctiques per proposar aquesta activitat per quan, al darrer trimestre, treballin la publicitat, tot i que no sé si l'activitat acabarà d'encaixar-hi...
27 de desembre 2005
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada